söndag 23 september 2007

Testing, testing



Jaha, är det såhär man gör när man bloggar? Jag får helt enkelt prova mig fram.


Här är en liten bild på vår familj tagen i Grebbestad i somras. Redan då var magen ganska stor och rund, så ni kan ju tänka er hur den ser ut idag...är i vecka 39+1 och väntar tvillingar! Jag får se om jag kan ladda över en bild nån dag där man ser lite mer mage...


Så mitt liv och mina tankar kretsar ju till 99% kring detta med förlossning och att ta hand om tvillingar samtidigt som man har en liten tjej på knappt 1,5 år!


Jag kan inte alls föreställa mig hur det kommer bli, men känner mig glad och "utvald" på något sätt att just jag skall få bli mamma till tvillingar. N u dröjer det ju inte så länge innan jag får uppleva hur det faktiskt är!

Inga kommentarer: