torsdag 12 februari 2009

Camilla fyllde 30

Trots en magsjuk Alexandra åkte vi upp hela familjen till Stockholm i helgen för att överraska min syster Camilla som fyllde 30 år 6 feb - 09.

Här är jag och mina syskon:
Adam, Stephanie, Louise, Julia, Camilla (med dottern Emma), jag (och Camillas lille Gabriel).

Vi lyckades få ett kort på alla kusiner på Mattssonsidan (dvs mina & Camillas barn). Alla iklädda förkläden som mormor Eva hade sytt inför julen.
Det var så roligt att träffas med alla igen att det var värt att vi smittade ner halva släkten...samt att bilen blev nedkräkt och måste saneras innan vi vågar låta folk åka med i den igen...

2 kommentarer:

Lunicrax sa...

Wow, vilka fantastiska bilder! Speciellt att se den pa alla syskon :) Stephanie ar lite aldre nu an nar jag sag henne sist...

Anonym sa...

Hej Mölle! Fina kort och roligt att se barnen-så söta med toffsarna. Vi hoppas på att träffas snart igen,puss Millie