torsdag 12 februari 2009

Söta ungar

Nu när barnen är magsjuka och vilar mycket passar jag på att lägga in lite bilder i bloggen. Jag kanske är partisk, men jag tycker att mina 3 små tjejer är supersöta...
Felicia redo för aftonbönen...
Felicia kollar in Alexandras tofs - inte särskilt populärt...
Felicia ovan och Alexandra nedan - är de enäggs eller tvåäggs??? Inte vet jag...

Mina 3 polkagrisar.

Rebecca, Felicia & Alexandra hjälper gärna till att städa: sopa, plocka upp saker från golvet (och stoppa det i munnen), plocka ur diskmaskinen etc...

Rebecca älskar att sitta på/i saker - grytor, hinkar, dammsugaren, mammas/pappas rygg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilka underbara bilder!!! sååå fina! :)

Hanna sa...

Jättesöta tjejer! Och frågar du mig - enäggs! Jag kan inte se skillnad på dem... eller jo, det kan jag ju om jag ser dem båda, men inte så att jag vet om jag bara ser den ena.

Kram!

Carolina sa...

Vilka harliga tjejer. De ser sa goa ut och sota ar de aven for oss som ar mer opartiska! Grabbarna far se upp om nagra ar :)